Skip to content Skip to footer

Inregistrare deces si acte necesare

constatarea-decesului
certificat-de-deces
Pași pentru Obținerea Actelor Necesare la Înmormântare

Cum Se Înregistrează un Deces – Acte Necesare și Pași de Urmat

Inregistrarea unui deces implica respectarea anumitor proceduri legale si obtinerea unor documente esentiale. La Beelsamen, te sprijinim in toate etapele necesare pentru a inregistra decesul si a obtine actele obligatorii pentru organizarea inmormantarii. Iata care sunt pasii esentiali si actele necesare pentru a inregistra un deces si a pregati inmormantarea.

Constatarea Decesului si Eliberarea Certificatului Medical Constatator

Primul pas in inregistrarea unui deces este constatarea oficiala de catre un medic autorizat, care va elibera certificatul medical constatator al decesului. Acest document este esential pentru toate formalitatile ulterioare, fiind necesar pentru eliberarea certificatului de deces si pentru inregistrarea la primarie.

Program: non stop

Servicii funerare

Cand mergi in urma sicriului ce poarta tot ce ai mai drag, paseste cu vitejie ca atunci cand duci un dar celui mai mare Prieten, si zi: "Acest suflet drag ti-l aduc in dar Tie, Doamne!"

0 ani
Experinta in domeniul funerar

Echipa noastra are o vasta experienta in domeniu, oferind servicii funerare din 2001 la cel mai inalt nivel de profesionalism.

0
de Servicii funerare furnizate

Am oferit indrumare, alinare si servicii funerare la peste 8000 de familii in cel peste 22 de ani de activitate, fiind una dintre cele mai longevive companii de pompe funebre din Bucuresti.

Documente Necesare pentru Înhumare – Ce Acte Trebuie Depuse?

Proceduri pentru Înregistrarea Decesului – Acte Obligatorii și Sfaturi

 

Inregistrarea Decesului la Primarie

Dupa obtinerea certificatului medical constatator, urmatorul pas este sa inregistrezi decesul la Oficiul de Stare Civila din cadrul primariei din localitatea unde a avut loc decesul. La inregistrare, vor fi necesare urmatoarele documente:

  • Certificatul medical constatator al decesului, eliberat de medic.
  • Actul de identitate al persoanei decedate.
  • Certificatul de nastere al decedatului, daca este disponibil.
  • Actul de identitate al persoanei care declara decesul.

Dupa inregistrare, primaria va elibera certificatul de deces in original, document necesar pentru toate demersurile ulterioare legate de inmormantare si mostenire.

Obtinerea Adeverintei de Inhumare

In paralel cu eliberarea certificatului de deces, primaria va emite si adeverinta de inhumare, un document obligatoriu pentru a putea efectua inmormantarea. Adeverinta de inhumare confirma ca decesul a fost inregistrat in mod legal si ca inhumarea poate avea loc. Aceasta va fi necesara in original pentru depunerea la capela cimitirului unde va avea loc inmormantarea.

Certificatul de Imbalsamare si Pregatirea Trupului

Pentru ca inhumarea sa aiba loc, este necesar ca trupul decedatului sa fie pregatit corespunzator. In cazul in care este nevoie de imbalsamare, aceasta procedura va fi efectuata de catre personal autorizat. Dupa imbalsamare, se va emite certificatul de imbalsamare, document ce va insoti adeverinta de inhumare si copia certificatului de deces.
Depunerea Documentelor la Capela Cimitirului

Pentru a organiza inmormantarea la capela cimitirului, trebuie depuse urmatoarele documente:

Adeverinta de inhumare in original, emisa de primarie.
Copia certificatului de deces, pentru verificarea actelor.
Certificatul de imbalsamare, daca procedura a fost efectuata.

Aceste documente trebuie prezentate administratiei cimitirului pentru a stabili data si ora inmormantarii, precum si pentru rezervarea capelei.

Peste 19 ani de experienta

Firma de servicii funerare Beelsamen se asigura ca intotdeauna veti primi cea mai buna indrumare

Servicii funerare complete, profesioniste si orientate catre nevoile familiei la cele mai avantajoase preturi din piata locala.

Pasi Practici pentru Intocmirea Actelor Necesare la Deces
  • Obtine certificatul medical constatator al decesului cat mai repede posibil pentru a putea inregistra decesul la primarie.
  • Verifica documentele personale ale decedatului, pentru a avea la indemana toate actele necesare.
  • Contacteaza o firma de servicii funerare, precum Beelsamen, pentru a te ajuta cu toate procedurile si documentele.
De Ce Sa Alegi Beelsamen pentru Asistenta la Inregistrarea Decesului?
  • Servicii complete – Ne ocupam de toate etapele legate de inregistrarea decesului si obtinerea actelor necesare.
  • Consultanta gratuita – Iti oferim informatii clare si te ghidam in fiecare pas.
  • Respect si profesionalism – Asiguram un tratament demn si respectuos in toate etapele procesului.
Go to Top
Informatii la 0736 200 300